Kontaktirajte nas

promotivni materijal

Kada se kaže promocija, obično se prvo pomisli na TV reklame, sajmove, bilborde i slične
krupnije stvari. Međutim na istom nivou sa tim krupnijim stvarima stoji i svakodnevna
promocija. Praksa je pokazala da su za dobru svakodnevnu promociju bitne dve stvari, prva
je u što većoj meri da je prisutan naziv firme ( ili nečeg drugog što se promoviše, na primer
koncerta) i druga stvar je da se to radi na kvalitetan način.

Ta svakodnevna promocija se radi sa predmetima koji se svakodnevno koriste i to je dobitna
kombinacija. Kod nas u štampariji na Banovom brdu, u Beogradu vam možemo ponuditi
brojne opcije a prikladna cena. Ukoliko nemate ideju kako da obavite promociju, možemo vam ponuditi predloge i dizajn, kod nas možemo odraditi kvalitetan grafički dizajn. Takođe posedujemo dobar izbor premeta na kojima možemo odraditi štampu, a ako želite možemo koristiti i vaše predmete.

Najčešći predmeti na kojima se radi digitalna štampa su hemijske olovke, upaljači, rokovnici,
reklamne kese, torbe, privesci, kalendari. Ovi predmeti se svakodnevno upotrebljavaju i ako
su kvalitetni ljudi ih povezuju sa brendom koji je na njima predstavljen. Pored toga se može
raditi i štampa na kišobranima, lepezama, zidnim satovima, podlogama za miševe, USB-
ovima i još dosta sitnica koje se svakodnevno koriste.

Postoji mnogo mogućnosti, kod nas u štampariji u Beogradu se možete dodatno informisati, a i ovde na sajtu nudimo dodatne informacije. Kvalitetan predmet sa lepo odštampanim motivom koji se pokloni nekom je siguran put do dobre promocije. Promotivni materijal se štampa na različitim predmetima.

PROMOTIVNI MATERIJAL - USLUGE I CENA

Promo materijalcena
Olovkena upit
Upaljačina upit
Rokovnici-notesina upit
Privescina upit
Kalendarina upit
Promo kesena upit
Ostali promo materijalna upit

Kako ima dosta mogućnosti prilikom odabira načina promocije, ovde ćemo malo boljeda
predstavimo osnovne, one koji se najčešće sreću. Pored same štampe na predmetima, tu je i
mogućnost da se pripremi pakovanje za njih, obično je to kartonska kutija ili papirna kesa . Na
taj način se u isto vreme nudi zaštita promo predmeta, ali I mogućnost da se na pakovanju
dodatno odštampa promotivni natpis i motiv.

Olovke – jedan od predmeta koji spada u obavezan promotivan materijal. Veliki broj različitih
modela olovaka, od onih šaljivih pa do kvalitetnih premijum proizvoda nudi velike mogućnosti.
Praktično za svaku priliku se može naći odgovarajući model. A olovaka imamo različitih,
hemijske olovke, grafitne olovke, rapidografi, naliv pera.

Štampa olovaka može da se rade kao tampon štampa, sito štampa ili sa Flat – bed
štampačima. Tampon štampa je dobra kada se na olovku štampa neki jednostavniji logo ili
samo natpis. Prilikom rada sa Flat – bed štampačima se može postići značajno boljii precizniji
otisak, ali po nešto višoj ceni. Sito štampa je dobra kada se rade velike količine a na olovke
ide samo tekst.

Upaljači – spadaju takođe u veoma popularne predmete kada je u pitanju promo štampa. Po
relativno niskoj ceni se mogu kupiti kvalitetni i na njima da se odradi jasna I postojana
štampa. Karakteriše ih prilično velika površina na kojoj se štampa, to omogućava da pored
naziva firme i logoa budu navedeni I kontakt podaci. Kako se upotrebljavaju svakodnevno
jasno je da će se motiv koji je odštampan dobro promovisati.

Rokovnici – su deo asortimana namenjen uglavnom poslovnim korisnicima i veoma su
popularni. Pored klasičnih rokovnika, ovde spadaju i notesi koji služe za beleške, te planeri.
Dimenzije, sadržaj i izgled mogu biti veoma različiti, tako da svako može naći nešto što mu
odgovara u skladu sa svojim korporativnim identitetom. Pored veoma velike ponude, štampa
rokovnika će svakako učiniti da on bude prepoznatljiviji.

Najčešće se poklanjaju oko nove godine, ali i prilikom važnijih poslovnih događaja. A dobra
stvar je što se koriste svakodnevno pri radu, te je je odštampan motiv konstantno prisutan.
Štampa rokovnika se najčešće radi sitoštampom, ali se mogu koristiti tehnike kao što su
zlatotisak ili blindruk.

Torbe – spadaju u grupu promotivnog materijala koji nudi zaista mnogo mogućnosti. Veliki
broj različitih namena, od jednostavnih torbi koje se nose u trgovinu pa do luksuznih koje su
namenjenje za poslovne prilike. Njihova svakodnevna upotreba, kao I velika površina za
štampu ih čini veoma popularnima.

Kako postoji mnogo različitih materijala od koji su torbe izrađene ima I više načina na koji se
na njih mogu naneti poslovne poruke. Pored torbi i ovu kategoriju bi se mogle svrstati
poliesterske kese, papirne kese i obavezno za spomenuti kese za piće . Kao veoma zgodam
proizvod za promociju treba razmotriti I nesesere koji su obavezan deo za svako putovanje.

Kalendari – spadaju u deo materijala koji se deli samo oko nove godine. Bitna stvar je da ako
se odabere praktično rešenje i odradi kvalitetna štampa, oni će biti postavljeni na vidljivo
mesto.

Tri su bitne varijante o kojima treba razmisliti, to su zidni, stoni i džepni kalendari. Svaka od
njih ima svoje prednosti koje ih čine zanimljive ljudima. Bitno je da su kvalitetno napravljeni,
praktično organizovani i odštampani. Ako se to ispoštuje, sasvim je sigurno da će se i
praktično koristiti te na taj način doprineti promociji proizvoda.

Privesci – su još jedan sitniji predmet koji se koristi pri promociji.Zahtev koji se postavlja pred
njega je da je praktičan I kvalitetan te to će omogućiti da se on koristi svakodnevno u dužem
vremenskom periodu. Materijali koji se koriste pri izradi su raznoliki, te to pruža dosta
mogućnosti i za različite tipove štampe na privescima.

Zanimljiva je mogućnost da privesci imaju dodatne funkcije, recimo mogu da imaju metar za
merenje u svom sastavu, da posluže kao otvarač za flaše ili da budu sa ugrađenom LED
lampom. Ovi praktični dodaci će samo pomoći onima koji su ih dobili kao poklon pri promociji
da se odluče baš njih da koriste. Dobra stvar je što na privescima ima dosta mesta za
štampu, te se osim samog naziva firme i logotipa mogu navesti jasno I pregledno kontakt
podaci.

Ovde moramo da spomenemo mogućnost izrade prevezaka od EVA pene, materijala koji je
lagan i lak za obradu. U njemu se mogu iseći na jednostavan način oblici koje želimo, a to ih
čini lakim za postizanjem toga da se izdvoje od konkurencije svojim izgledom. Pored toga eva
pena se nudi u mnogo različitih boja i debljina, što samo pruža dodatne prilike da dobijete
privezak baš kakav vam odgovara. Postoji opcija da se obavi i štampa na ovakvim
privescima.

Poverbank – je spravica koja je postala veoma popularna u poslednje vreme zbog svoje
praktičnosti. U pitanju su spoljne baterije koje se mogu koristiti za telefone novije generacije,
ali i za napajanje drugih uređaja kao što su na primer tableti.

Zbog svoje praktičnosti Poverbank se dosta koriste, a kako imaju malo veće dimenzije nude
dosta opcija da se na njima odštampa promotivna poruka. Dostupne su u većem broju
dimenzija, boja i tehničkih karakteristika. Ali za dobru promociju je bitno da je poverbank
kvalitetan i pouzdan sa dobro odrađenom štampom motiva na sebi.

USB – je postao praktično predmet koji je veoma popularan, relativno male dimenzije zajedno
sa velikom praktičnošću ga čine veoma cenjenim poklonom. A upravo ta parktičnost garantuje njegovu veoma čestu upotrebu.

Prilikom štampe na njemu se najviše koristi tampon štampa koja daje veoma dobar otisak koji
dugo traje.

Ovo do sada nabrojano je samo deo promotivnog materijala na kojem se može obaviti
štampa. Postoje veoma dobri predmeti koji se mogu koristiti samo na manjim delovima tržišta.

Takav primer bi bili alati I merni uređaji, na kojima se tampon štampom može naneti željeni
natpis i slika. Međutim takav promotivni predmet se ne može baš svakome pokloniti.

Veoma je bito da je premet koji odaberete kao promotivni materijal, čak i kada su to reklamne
kese papirne bude kvalitetan. Jer ljudi povezuju predmete I njihov kvalitet sa promotivnom
prukom koja je na njemu odštampana. Štampa na hemijskim olovkama je još jedan dobar
primer, ako je sama olovka slabog kvaliteta ili se na primer natpis na njoj lako ošteti (izbledi),
to će kod korisnika dovesti do lošeg mišljenja.